Սեմինար ՀԳՀՄ անդամների համար` ուղղված մրցունակ բիզնեսի կառուցմանը
.jpg?token=030d48161874ebce57b34265eab831f8)
Հուլիսի 22-ին Հայաստանի գործատուների հանրապետական միության և ՀԳՀՄ անդամ «Մադամ» գործարար կանանց ակումբի համատեղ նախաձեռնությամբ «BrandOn» ընկերությունում տեղի ունեցավ սեմինար` ուղղված բրենդինգի և մարքեթինգի առանձնահատկությունների բացահայտմանը։
Սեմինարի մասնակիցներին ողջունեց ՀԳՀՄ գործադիր տնօրեն Լիլիթ Ադամյանը, ով ընդգծեց նմանատիպ սեմինարների կազմակերպման միջոցով ՀԳՀՄ անդամների միջև մասնագիտական գիտելիքների փոխանցման և փորձի փոխանակման կարևորությունը, քանի որ ժամանակակից բիզնես միջավայրը պահանջում է գործարարից շարունակաբար զինվել նոր գիտելիքներով ու գործնական հմտություններով՝ շուկայում մրցունակ մնալու և բիզնեսի կայուն զարգացումն ապահովելու համար։
Մասնակիցներին ողջունեց նաև «Մադամ» գործարար կանանց ակումբի նախագահ Տաթև Բեյբությանը, ով նշեց, որ ներկայումս բրենդինգն ու մարքեթինգային ճիշտ ռազմավարությունների կիրառումը դարձել են բիզնեսի համար կենսական անհրաժեշտություն՝ նպաստելով ոչ միայն ընկերությունների տեսանելիության և ճանաչելիության բարձրացմանը, այլև տնտեսական արդյունքների ամրապնդմանը։ Տ. Բեյբությանը ներկայացրեց սեմինարի խոսնակ «BrandOn» ընկերության հիմնադիր տնօրեն Արման Արզումանյանին, ով ունի շուրջ 15 տարվա փորձ մրցունակ բրենդներ ստեղծելու և մարքեթինգային ռազմավարություն մշակելու ոլորտում։
Սեմինարի ընթացքում Արման Արզումանյանն անդրադարձավ բրենդինգի հիմնարար սկզբունքներին, հայկական շուկայում հաջողակ բրենդի կառուցման նրբություններին, բրենդի և հաճախորդների միջև էմոցիոնալ կապի ստեղծման կարևորությանը, ինչպես նաև նշեց այն գործոնները, որոնք բրենդին դարձնում են ազդեցիկ ու հիշվող։ Սեմինարը ընթացավ ինտերակտիվ ձևաչափով՝ մասնակիցների ակտիվ հարցուպատասխանով և քննարկումներով։
Հանդիպման ավարտին ՀԳՀՄ գործադիր տնօրեն Լիլիթ Ադամյանը շնորհակալություն հայտնեց Արման Արզումանյանին՝ բազմաբովանդակ և հագեցած սեմինարի համար և նշեց, որ նման նախաձեռնությունները շարունակական բնույթ են կրելու՝ հիմնված ՀԳՀՄ անդամների կարիքների և հետաքրքրությունների վրա՝ նպաստելով նրանց կարողությունների զարգացմանը և գործնական արդյունքներին ուղղված մասնագիտական աջակցության տրամադրմանը։
«Մադամ» գործարար կանանց ակումբի նախագահ Տաթև Բեյբությանը նույնպես իր երախտագիտությունը հայտնեց Միությանը գործարար միջավայրի կատարելագործմանը նպաստող արդյունավետ նախաձեռնությունների իրագործման և համագործակցության պատրաստակամության համար։
Հուլիսի 22-ին Հայաստանի գործատուների հանրապետական միության և ՀԳՀՄ անդամ «Մադամ» գործարար կանանց ակումբի համատեղ նախաձեռնությամբ «BrandOn» ընկերությունում տեղի ունեցավ սեմինար` ուղղված բրենդինգի և մարքեթինգի առանձնահատկությունների բացահայտմանը։
Սեմինարի մասնակիցներին ողջունեց ՀԳՀՄ գործադիր տնօրեն Լիլիթ Ադամյանը, ով ընդգծեց նմանատիպ սեմինարների կազմակերպման միջոցով ՀԳՀՄ անդամների միջև մասնագիտական գիտելիքների փոխանցման և փորձի փոխանակման կարևորությունը, քանի որ ժամանակակից բիզնես միջավայրը պահանջում է գործարարից շարունակաբար զինվել նոր գիտելիքներով ու գործնական հմտություններով՝ շուկայում մրցունակ մնալու և բիզնեսի կայուն զարգացումն ապահովելու համար։
Մասնակիցներին ողջունեց նաև նաև «Մադամ» գործարար կանանց ակումբի նախագահ Տաթև Բեյբությանը, ով նշեց, որ ներկայումս բրենդինգն ու մարքեթինգային ճիշտ ռազմավարությունների կիրառումը դարձել են բիզնեսի համար կենսական անհրաժեշտություն՝ նպաստելով ոչ միայն ընկերությունների տեսանելիության և ճանաչելիության բարձրացմանը, այլև տնտեսական արդյունքների ամրապնդմանը։ Տ. Բեյբությանը ներկայացրեց սեմինարի խոսնակ «BrandOn» ընկերության հիմնադիր տնօրեն Արման Արզումանյանին, ով ունի շուրջ 15 տարվա փորձ մրցունակ բրենդներ ստեղծելու և մարքեթինգային ռազմավարություն մշակելու ոլորտում։
Սեմինարի ընթացքում Արման Արզումանյանն անդրադարձավ բրենդինգի հիմնարար սկզբունքներին, հայկական շուկայում հաջողակ բրենդի կառուցման նրբություններին, բրենդի և հաճախորդների միջև էմոցիոնալ կապի ստեղծման կարևորությանը, ինչպես նաև նշեց այն գործոնները, որոնք բրենդին դարձնում են ազդեցիկ ու հիշվող։ Սեմինարը ընթացավ ինտերակտիվ ձևաչափով՝ մասնակիցների ակտիվ հարցուպատասխանով և քննարկումներով։
Հանդիպման ավարտին ՀԳՀՄ գործադիր տնօրեն Լիլիթ Ադամյանը շնորհակալություն հայտնեց Արման Արզումանյանին՝ բազմաբովանդակ և հագեցած սեմինարի համար և նշեց, որ նման նախաձեռնությունները շարունակական բնույթ են կրելու՝ հիմնված ՀԳՀՄ անդամների կարիքների և հետաքրքրությունների վրա՝ նպաստելով նրանց կարողությունների զարգացմանը և գործնական արդյունքներին ուղղված մասնագիտական աջակցության տրամադրմանը։
«Մադամ» գործարար կանանց ակումբի նախագահ Տաթև Բեյբությանը նույնպես իր երախտագիտությունը հայտնեց Միությանը գործարար միջավայրի կատարելագործմանը նպաստող արդյունավետ նախաձեռնությունների իրագործման և համագործակցության պատրաստակամության համար։
ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
-
15-05-2021Պարենային անվտանգության համակարգը կարող է դառնալ տնտեսության տարբեր ճյուղերը ինտեգրելու և փոխկապակցելու անկյունաքար, ինչպես նաև տնտեսության զարգացման այլընտրանքային մոդել: ՀԳՀՄ-ն և Պարենի համաշխարհային ծրագիրը (WFP) իրականացրել են Հայաստանի պարենային անվտանգության համակարգի բազմափուլ գնահատման ծրագիր, որի արդյունքում 2021թ. փետրվարի 5-ին կազմակերպվեց կոնֆերանս` քննարկելու այն հիմնաքարերը, որոնց շրջանակում ՀՀ պարենային անվտանգության համակարգը կարող է նպաստել տնտեսության մյուս ճյուղերի զարգացմանը (մեր գնահատականով առկա են պարենի անվտանգության հետ կապված առնվազն 15 այդպիսի ճյուղային կապեր):
-
05-10-2014ALIGN ծրագրի շրջանակում կազմակերպված դասընթացների նպատակն էր աջակցել ՀՀ բուհերին՝ համաձայնեցնել ՀՀ կրթական ծրագրերը ՀՀ ազգային և ոլորտային կրթական պահանջներին: Թրեյնինգները ձևավորվել են TEMPUS ARMENQA և INARM ծրագրերի շրջանակում՝ համաձայն եվրոպական կրթական համակարգի պահանջների:
-
27-02-2020Կայացավ «Աշխատանքի անվտանգության ապահովման և առողջության պահպանման կարևորությունը գործատուների համար» կոնֆերանս-քննարկումը, որը կազմակերպվել էր ՀԳՀՄ կողմից՝ Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:
-
30-04-20212021թ. ապրիլի 30-ին, ՀԳՀՄ 3 ներակայացուցիչները մասնակցեցին «ԵՄ-ն հանուն շրջակա միջավայրի» գործողության «Ռեսուրսների խնայողություն եւ մաքուր արտադրություն» (ՌԱՄԱ) բաղադրիչի առաջընթացի վերաբերյալ տեղեկատվական հանդիպմանը: Հանդիպման հիմնական նպատակն էր ցուցադրել ՌԱՄԱ պրակտիկայի հնարավոր կիրառումը՝ հիմնված սննդի/գյուղատնտեսության, շինանյութի եւ քիմիական արդյունաբերության վրա, ինչպես նաեւ ստանալ առաջարկություններ շահագիգիռ այլ կազմակերպությունների հետ գործընկերության հնարավորությունների վերաբերյալ: